vattenskoter i sommar!


Har precis slutat skolan, med ämnet datakunskap. Körde min lilla presentation idag om  "tips på Tv-program", som visade sig inte bli en kort redovisning, utan säkert uppåt ca 15 min! xD  Och det var inte mitt fel, det var lärarens.

När jag kom in på Prison Break började han snacka efterår som vanligt, sen kom jag in på "scrubs och vänner", då frågade jag en enkel fråga till alla andra -" Någon som kollar på det?" och så svarade typ alla ja,
och Micke, vår lärare som aldrig hade sätt något avsnitt alls, började fråga några frågor om programmet, sedan fortsatte han att babbla om något annat. Det är typiskt honom, om man te.x ska fråga honom om en grej hur man gör, då förklarar han det och sedan kan han sitta där brevid en och snacka på i flera min, om något annat, vissa grejer är helt ointressant och andra inte.. " snälla, kan inte du gå någon gång, så jag kan fortsätta med det jag höll på med så jag inte kommer efter (?!)"  vill man nästan bara säga till honom. Hhehe  * Men utöver det övriga är han en riktigt bra lärare! 

Yheey, Vattenskoter i sommar då^^
Fick veta för en halvtimme sen att Morgan, min brorsa är på väg till Stockholm och ska Hämta sin Vattenskoter som han har köpt/betällt. Och den är inte så värst billig kan jag konstatera..
Väldigt glad för honom! flera utav hans kompisar har också vattenskoter, som dem brukar köra på sommaren på någon sjö. Han sade att vi få  prova attköra den i sommar. Fan vad Kul! längtar som bara den. Har aldrig åkt på en sån förrut, bara vanlig snöskoter, och snart så får man köra en liknande fast på vatten :D


                                                                          
Yeh, vattenskoter i sommar^^

                                                                       (bild tagen från google.se)
 


PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0