Fredag


Finally Fredag! helg, lov, och inget plugg.  Härligt!
Timmar åt att bara softa och kanske göra saker som man inte brukar göra så ofta, det man inte har tid åt i veckorna. Bara att passa på innan tiden rinner iväg ( like it always does)
Själv ska jag umgås med Camilla och Frida ikväll och checka på Let's Dance. Anntingen här oss oss eller hos henne, inte riktigt bestämt än tror jag.
Attbropå Let's Dance, så ska den där bävern åka ut, kanske lät lite taskigt att kalla henne så, Elisabeth heter hon väl, hon med det stora håret, ni vet. Hon skulle igenligen ha åkt ut förra veckan, men så blev det visst inte.. Wallgren var så mycket bättre än hon. Så nu, ikväll är det nog hennes sista stund i programmet tippar jag på.
Och de som är bäst är såklart Morgan och Laila. Ibland kan man nästan tro att dem är en utav proffsen som dansar.
Även Magnus är grymt bra för att vara så muskulös som han är.^^

Håller på och lägger in lite mer bilder från Camillas kamera, som hon ska få tbk ikväll. ( Btw,Tack så mycket för lånet!:D)
går inte att lägga in dem , förra gången gick det bra  tillslut, men jag vill bara ha in de senaste bilderna och när jag klickar på kameran så försvinner det som igentligen ska komma upp, Knäppt, ska testa en gång till xD


Min väska
som jag använder för att lägga i skolböcker etc till skolan, börjar gå sönder. Själva den här guldringen som handtaget/axelremen sitter i har töjts ut av alla tunga skolgrejer, snart är det en remsbit kvar. xD
Dags att köpa ny väska, både till skolan( då skulle Adidas senaste väska passa bra) och en väska som man kan utöver det andra. Te.x frans väskan av mocka från Topshop skulle vara toppen, eller den lilla från Lindex.
Till det, ett par snygga vår/sommar skor i glatiatorstuk. Snyggt!  "Vår kom nu!"


 Dagens Vill Ha



 


Väskor från lindex och topshop, skor från forever21, la redoute och Nelly



PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0