Fotboll i all ära


Igår kväll

Drog hem till cicci i går kväll, efter att vi hade käkat kvällsmat. checkade på fotbollsmatch Roma-Arsenal med cicci, stoffe och Frida, kul kul ;)
Den mesta tiden gick åt till att kolla på den, men det gick så många bra matcher just på samma tid, så vi sippade mellan några stycken.
Arsenal spelade inte så väldans bra igår, trist att dem inte kunde sätta in bollen i mål utav alla de chanser som dem hade. Fan vad irriterande det var! xD
När det blev förlängning, den sista kvarten orkade syrran och jag inte stanna kvar, för dem skulle säkert inte lyckas sätta dit den iaf. Så vi cyklade hem. Men fick höra idag att Arsenal vann med straffar mot Roma! ahah, Congrats! ^^

Samtidigt som den här matchen spelade, körde Manchester-Inter också,  läste att Ronaldo nickade in 2-0, det hade jag velat sätt! hela matchen hade jag velat sätt, ^^

Gick även en promenad med Agne(Frida) igår, sen körde jag lite styrketräning blandat med Yogalates övningar.

PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0