Dagen innan


                         Bild - tagen på väg upp till Njupeskär förra sommaren, Sveriges högsta vattenfall!

                         Sommar i Norge♥


One Day Left!
Sen är det här skolåret avklarat :D


igår kväll firade vi Cicci, var ett bra tag sedan hon fyllde år, men vi hittade en kväll som passade, äntligen ^^
Och vi hade riktigt kul!
Jag och Sandra cyklade ned till ICA och inhandlade det som behövdes, Some Taco, ett självklart val som alla gillar, efterätt - glass med frukt cocktail, hyrde filmen Taken, efter sisådär 20 minuter kom vi fram till den filmen, Action hade nämligen blivit önskat.  sen mötte vi upp med Frida.
  När vi precis skulle kolla på den fick reda på att hon redan hade sätt den xD Men hon tyckte att den var så jäkla bra, att vi kunde se den iallafall. Och hon hade rätt! en riktigt uppväckare, som alla borde se innan de drar utomlands själv eller med någon kompis.
Man får en riktig tankeställare.... Så se den!
Under kvälllen kollade vi på två filmer, (Taken och Sex and the City), badade i Sandras 30 graders varma-härligt- underbara- pool, jävligt skönt! blev två dopp för vissa kl 01.00, sen cyklade Cicci, Frida och jag hem i den kyliga sommar natten.. ahah, det där lät kanske lite konstigt, men usch, brr. vad kallt det var, säkert bara några plus grader.
Nu får fan sommar värmen komma snart!
Och imorgonkväll när det vi ska på klassfest, så ska det givetvis inte bli nå bra väder, vad jag har hört ska det bli lite regn och mulet! Toppen, kan ju inte bli bättre.. Man får hoppas på att det vänder i natt, och att man vaknar av strolande sol och klar blå himmel! mmmhm :D

Nu ska jag fixa vidare. Det har varit en slappar dag vs fixar dag idag. Har tagit ett fotbad, målat tånaglarna och de andra tio -- > Rött.
nu ska jag fortsätta med att fixa-mixa ihop outfits, och se vad som blir bäst att ha på sig i morn, om jag bara hade haft ett par snygga högklackade skor, men det får bli mitt senaste inköp på fossingarna - nitsandalerna.
Och klackar ska jag köpa mig så snart jag får råd!

Ha de bäst!


PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0