Konsert i OKT :D



NUUU har sommarlovet börjat på riktigt!! :D
idag fick vi reda på våra betyg sen var det bara att dra hem, fast jag åkte in till stan med Frida och Camilla, hittade  en snygg bikini, en mörk lila mönstrad - topp/tunika och ett skit coolt sugrör på Lagerhouse ^^
Har just kommit hem från Camilla, checkade på talang och sen satte vi på Forbidden Kingdom och den var väldigt bra!
blev så jävla trött, under själva filmen höll mina ögonlock på att stängas igen, men jag lyckades hålla dem vakna till slutet iaf.

Snacka om Låånghelg jag har, är både ledig på måndag och tisdag, sen har vi avslutning på onsdag kl 10.00... Kan man längta mer? är så jäkla taggad inför kvällen!

Och vet ni! i Oktober ska jag på Konsert :D
Jag cicci och frida ska dra till Hovet och se Muse.  Har knappt hört många låtar av dem, men när cicci ringde oss i går kväll och frågade om vi ville hänga med på konset i oktober på Muse, var jag lite osäker, för jag visste ju inte vilka dem var , men när jag hade hört en låt (den i Guitar Hero), kände jag igen dem och såklart man vill gå på dem.
Riktigt grymma! Ska bli första "stora" konserten jag går på. Har förr bara varit på festivaler och the Voice konsert etc.

Åhh, man bara ryser när man hör munspelet i början...
Fan vad mäktigt det kommer bli :D


MUSE - KNIGHTS OF CYDONIA





PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0