Water War


Den här skiinn västen köpte jag på 2 Hand när vi var i falun, ett riktigt Fynd!




Dem senaste dagarna har man ägnat all tid ute i solen, jag har legat på studsmattan och solat, legat även i skuggan för att svalka ned mig, hade lite vatten krig här hemma med Cicci och Frida idag.
Riktigt härliga tider! känns som att man har tagit sommarlov nu. Det har jag nog gjort.. nästan.
Har bara en inlämnings uppgift kvar i historian, sen är allt D O N E .
IDag körde syrran och jag två prov på raken, först samhällsprovet som gick nja, sådär. Och sen efter det
fick vi gå in i ett litet grupp rum och skriva det Engelska Nationella provet - uppssats som handlade om datorvanor.
Jha, det provet hann jag knappt titta igenom, men det kändes ganska bra ändå.
Snacka om att hjärnan kändes helt utpumpad efter proven, alla hjärnceller hade gått åt allt tänkande och skrivande..

Efter proven var det bara att käka och sen dra hem och smörja in sig med solkräm och lägga sig och steeka i solen.
Min hårbotten verkar inte må så bra av allt solande, det har blivit lite rött i hårbotten, men när jag märkte det så lade jag en handduk runt mitt huvud. Man kanske ska uppfinna en svalkande solskyddssprej för ömma hårbotten eller nått.
Fast det kanske redan finns. xD
Solkrämen är snart slut så vi måste verkligen köpa ett ny, och då med en <<hög Solfaktor>>





PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0