A better way out of this shit


Aah då, visst hade vi spelat allt! iallfall i första halvlek, och under matchens gång gjorde vi tre mål! yey!" fan vad härligt, riktigt snygga mål också!
men så hände det något i andra halvlek, vettefan vad det var, men de flesta blev ganska trötta och många ville byta, tyvärr så vände spelet, och Irsta bollade in två mål till, och så slutade det. Heelt onödiga, värdelöösa mål som kunde ha räddats... Både det första och ett annat som de gjorde. hm, nästa match då jävlar ...

Sitter just nu och lyssnar på en jäkligt härlig låt med Robert Pattinson - Never think. Han har faktiskt en ganska cool röst, visste inte att han kunde sjunga så bra ;D
Nehj, nu måste det fixas med mp3n, vi har en massa nya låtar och dem ska in på min mp3 NU, så att jag inte glömmer lägga in dem tills imorn, många pepp songs ska in, blir löpning tomorrow^^

Och på tal om imorgon, så ska jag in till ätsörningskliniken och träffa en kurator kl 10.00
Igentligen skulle jag ha åkt in dit i ons ellet torsdags, hade nämligen fått hem två kallelser, två olika datum, så vi ringde in och beställde en ny tid, för den andra tiden som hade skickats till mig passade inte.
vill jag verkligen det här, har lite ångest. Undrar hur det kommer att gå, vill inte träffa på  andra som är sjukt anorektisk smala, och där kommer jag nästan frisk, eller nja, mår psykiskt dåligt...
hoppas jag bara får träffa en kurator som kan hjälpa mig en bit på vägen, ur det här tänkandet, få bättre självförtroende och kunna tänka normalt kring mig själv, mat, vikt och träning.


PEaCE





Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0