Orientering för fulla muggar..



                     Gjorde tattueringar på bilden idag, och jag blev klar med min fjäril  :)
                    Nu har jag bara bildserien kvar som jag ska fixa snart, sen är allt Klar't
                   


Tja, har nyss kommit hem från en lång färd ute i skogen med mina orienterings partners.
Och det gick ju riktigt galant! vi siktade såklart på MVG, för förra året när vi gick i nian fick vi MVG så varför skulle vi inte klara av det nu med? 12-13 kontroller var nog MVG och vi tog 14 st! :D fast igentligen skulle vi ha haft två timmar på oss, men dem hade kortat ned tiden på något konstigt sätt, vet inte varför, så vi  hade 1 och ½ timma på oss.
Vi hade lätt klarat av att ta alla 18 kontroller om vi hade haft 2 h!
Det som saknades ute i skogen idag var det torra vädret, det skulle ha vart torrt, men nu var det alldeles blöt överallt, och vi sprang ju mest i skogen och in bland granarna, var lite rädd att mina Asics skulle gå sönder bland allt spring mellan grenar och stenar, fast så dålig kvalitet hoppas jag att dem inte har. xD
Vi sprang säkert över en mil allt som allt,  om man bara hade haft en pulsklocka som mäter hastighet och distans med en sensor som fästs på skon! ;D
< sen har jag fotbollsträning ikväll, härligt! ^^

Nu är maten klar, så jag ska nog gå.
Later



PEaCE




Comment
Postat av: Gynning

Hoppas du har en bra dag!!

2009-06-03 @ 17:21:30
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0