Australia

Igår skulle vi kolla på Barnhemmet, men det var nått fel på skivan så det gick inte att spela upp den i vår dvd, förrut har det gått att köra brända skivor, men den där dvd skivan måste ha brännts i något annat program som inte funkar i dvdn. Jag som ville se den. Men då valde vi att se The Shining ist. Och den har man sätt några ggr, första gången jag såg den var nog när jag var 9-10 år kanske xD och då vågade man inte se hela  för att den var himla äcklig. Så igår kollade vi klart på hela filmen och den var faktiskt lite lång dragen mot slutet, men annars var den bra.
Har nyss kommit hem från stan, och där var det mycket folk som vanligt när alla har fått sitt bidrag/lön. Igentligen är det nog bäst att åka in på en måndag eller nån vardag, för att på helgen är de mesta utplockat, alla strl finns inte i det plagg man vill ha o.sv., och på måndagar får dem ju in nya plagg. Men jag hittade ett par svarta, lite glansigt-tyg, skinnitimation tights på bikbok. Och dem hade fått in Never Denim kollektionen som jag snackade om, men inte alla jeans tyvärr, men det kommer väl sen kanske. Sen köpte jag en Gliss hårinpackning för färgat hår som jag ska testa snart när jag ska duscha ^^ 
Nu är det bara ett par snygga skor, ögonkräm, rakhyvlar, håraccesoarer och ett jogging underställs som fattas. Jeans får jag köpa nästa månad. Skor hittar jag nästan aldrig i stan, iallfall om man letar efter skor som har det lilla extra, ett par coola skor som inte alla har. Tror jag ska beställa från La Redoute, där har dem skit grymma grejer!
Ja, mat åt vi där inne, Cicci, Sandra och frida åt på Mac Donald's och lille jag i punkt. Det bara var så att jag inte ville käka på MacD, ville ha en kyckling sallad, och deras Ceasar sallad ( på macD) är värsta torr och inte god. Och någon hamburgare ville jag inte ha. Ah, som ni ser jag har fortfarande inte kommit ur det där tänkandet än, men bättre har det blivit.. Men något gott får det bli ikväll när vi ska på Bio - Australia :D
Precis när vi skulle dra hem från stan bestämde vi oss för att gå på någon Bio, liksom bara så där, på impuls och det är härligt.
Filmen håller på i nästan 3 timmar, så vi är väl hemma igen vid halv 1. Spännande ska det bli.
Nu måste jag kila, ska hinna koppla in boxern i brorsans rum (så tekninsk som man är, hehe) och duscha innan de kommer hem.
Chao!


PeaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0