glass i stora lass!

Vaknade vid halv 11 tiden av att jag var skit piss nödig.. Så jobbigt, men jag orkade inte gå upp eftersom alarmet ändå skulle ringa om sådär en kvart.
Gick upp och åt en härlig frukost ( typ det godaste på hela dagen), gick tillbaka till sängen och checkade i klädkataloger, fixade oss lite och drog ut på en promenad. Gick förbi Camillas Place för att lämna hennes grejor och gick vidare på en promenad, igentligen var det meningen att vi skulle gå kolla om det var någon match som ägde rum i nibblehallen, men när vi kom dit var det alldeles tomt. Haha,
Sen har jag inte gjort så mycket mer på denna lördag, jo var till samhället och köpte potatis och lite mer, för att mamma glömde köpa det när hon var och handlade förr idag. Och nu sitter jag här. Var nyss inne på en intressant sida som gav värsta klädinsinspirationen! Grymt snygga kläder. Det var människor från alla möjliga länder, som visade upp sina outfits och fina foton. Det var till och med  någon från hallsta. (En sida man kan bli medlem på om man så vill)
http://lookbook.nu/

Camilla sov över här, och det var en mycket bra kväll! Skit skönt att basta, vi gjorde kladdkaka, till det en lite för sööt chokladsås, vi visste inte vad som skulle vara i och inte heller hittade vi nogot recept så vi körde på våra instinkter och bara hällde i tills det såg hyfsat bra ut  xD såsen blev rätt god, den smälte liksom samman med vaniljglassen och fruktsalladen vi åt.. (Både nyttigt & onyttig)  hehe Fan vad nice!  har inte käkat så gott på länge, något som jag säkert kommer att köra på varje helg (maybe) Men någon kladdkaka blev det inte för min del, det räckte med att jag fick i mig glass och chokladsås. I söndags vann jag ju en kexchoklad för att jag gjorde mål på Mats(tränaren), den har typ legat på min hylla och väntat på att bli uppkäkad. Och den smulade vi ned i kompotten xD mumsigt värre!
Innan efterrätten åt jag en grilllad macka med en mugg soppa, Så jaa, mätt blev man kan jag säga!

Film för IgårKväll :  
Skräckmusikalen Sweeney Todd och (& en till musikal) Mamma Mia

Riktigt bra filmer!






PeaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0