Missa inte- Liverpool-Real Madrid

 
Skit skönt med en promenad såhär mitt på dagen då solen är framme;D
När man kom hem var maten färdig, hemlagad chili kyckling med nudlar och wokgrönsaker, hur gott som helst!
Ikväll blir det att dra hem till Cicci och Co. igen och checka Match, kul kul! :D Vet inte vilka jag hejar på, nerrå, hejar såklart på Liverpool ^^
Jämt så här på vintern blir jag torr och kall om händerna, men nu är mina händer verkligen som sandpapper, as torra! måste smörja in dem mer ofta nu, men det händer ju ibland att man glömmer bort.

Ja, vi var till tenikbacken idag för att kolla efter skidor, men det fanns inga alls. Han som hade hand om backen sa att han skulle kolla hemma om han hade ett par, och det hoppas jag verkligen. Annars är det bara att fortsätta att leta, men igentligen är vi liite sent ute, säger mamma. Men jag tänker inte ge upp xD

Missa inte: matchen mellan Liverpool - Real Madrid ikväll kl 20.40, på viasat sport kanal! :D


Detta får avsluta dagens inlägg.

My New Jacket



Peace örhängen




PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0