Nya Fotbollsskor(?) :D

Ekonomi provet idag gick helt okej, skrev svar på allt, men det är ju inte säkert det är rätt. Man skriver det man vet och om man inte kommer på något är det bara att gissa, kanske man får någon Poäng för det*
Jämt när det är sådana här stora skriv prov så skriver jag allt jag kan tills jag nästan inte kan tänka längre. Kladdigt och klottrigt blir resultatet på papperna. Inte kul för lärarna att rätta precis, Höhö^^
Men jag hoppas att det gick bra, jag pluggade hela dagen i förr går och igår, ja försökte gjorde jag iallfall. Det blev så att man tog lite små pauser då och då.
Trodde faktiskt provet skulle vara svårare, men det var ju tur att det inte var det, eftersom det redan var krångligt att plugga in och fatta alla samhällsekonomiska uttryck och hur det funkar o s v

Kom nyss hem från samhället, cyklade först till Trollebo (med Camilla och Frida) för att kolla på Umbros utbud av fotbollskor, men inget såg man av dem där, stod och vänta i minst en kvart, sen kom tränaren och sade att de hade flyttat mötet till Sportringen, så vi trampade vidare dit, och där var dem efter en stunds letande xD
Skit Snygga skor! och sköna var dem också ofc :D  - svart-vita
Ska åka tillbaka dit nästa torsdag för att prova några mindre storlekar, och förhoppningsvis ska jag beställa ett par! ;D Fan vad nice, skulle verkligen behövas, mina som jag har nu är så slitna och hål är det i dem. * Not Good *
Så blir det när man kör mycket på konstgräs med fotbollskor som inte är gjorda för det.
Take CAre

                                                                                                                                             


PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0