Some Candy, please


Åkte in till stan till 12 tiden today och kom hem efter 18.00 nånting.
 Var inne med syrran först, åt mat mitt i punkt på den dära Kinesiska/thailendska resturangen, och vi beställde kycklingsallad. Skit god! mkt godare än Saffet's ^^ Cicci kom in lite senare..
Jag hittade ett as coolt svartvit batik mönstrat linne på gina, eller man kanske ska säga en tunika, för det nådde ända ner till mina knän xD Ska klippa den kortare och folla den imorgon när jag får tid :D
 Köpte också ett par svarta torgvantar och ett par klorblekta jeans thigts. Har runt 800 kr kvar, shiet! bra jag är på att prioritera ;D haha, ne men jag hade kvar 400 kr sen förra månaden, så för resten av pengarna ska jag kanske köpa joggingthigts som jag spana in idag och lite småsaker som kan behövas..
Congratz to Frida!  äntligen har du köpt joggingskor, Asics för ett grymt bra pris. Nu kan vi dra ut coh löpa tsm någon gång då och då, mer blir det när jag får träna som vanligt :D

Let's Dance håller på nu- Rock tema, och Laila är ju lätt en av de grymmaste, as häftig klänning med Kizz på! Haha,
Till Let's Dance ska jag käka varma mackor med någon räkröra på, Gott!  Sen moffa lite LösGodis, sista gången innan påsklovet. Ca fem veckors uppehåll, det blir något att längta till det...
Efter dans programmet ska Frida och jag checka Patrik 1,5 och om vi orkar en till film får det bli Askungen 3  Lite Kul med some old Movies xD
Ha en bra kväll!


PEaCE

Comment
Postat av: Ciccieh

Du är grymt mycket bättre på att prioritera än Frida ^^ och snyggt linne :M

2009-02-28 @ 12:45:46
Postat av: Linda

Ah jag vet! ahah ;D Tack du <3

2009-02-28 @ 23:15:08
URL: http://lfiighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0