Second hand

 
Tisdag
Igår var vi till hälla med mamma. Var in på en second Hand butik för att kolla om dem hade några längdskidor men det fanns bara slalomskidor och pjäxor.
Förrut ville jag inte äns sätta min fot i en sån butik, men nu är den tanken som bortblåst. Man kan ju fynda skit coola grejer, lite udda saker som kanske ingen annan har^^
Jag fyndade en skit häftig mörk olivgrön  jacka med guldknappar( ser ut som ny) och ett par  långa silver örhängen med peace tecken. Det fanns hur mycket smycken som helst i den andra 2 hand butiken, och dem var helt nya som dem har köpt in från något företag.
Kollade in en massa vintage örhängen, tänkte köpa ett par, men dem var rätt tunga. Så jag köpte ett par 'örvänliga' örhängen ist... hehe
Både jackan och örhängena gick bara på 85 spänn!  (bilder på jackan läggs in senare, håll koll!)

Igår innan vi stack till Cicci  för att kolla på Fotbollsmatchem mellan Manchester United och Inter så cyklade jag på träningscykeln, blev exakt 9,10 km på 18 min. Det är väl en bra tid, tror jag väl (?)) skulle vilja ta 1 mil på 18 min. eller 1 mil på iaf 19-20 min :D mitt nästa rekord som jag ska slå när jag blir "frisk", när jag kan träna som vanligt igen.
 Senare drog vi till Cicci och Stoffe, och Camilla kom efter ett tag ^^
 matchen slutade 0-0. ( jag höll/håller på Man U) även fast Zlatan Ibrahimovic är jävligt bra han med.
 
Fan, Ronaldo hade ju hur många chanser som helst, men satte den aldrig, liiite synd.
Det var 'ändå inte en tråkig match, för  det hände ju saker som tur var, annars hade det varit en väldigt seeg match! xD


 Nu måste jag kila, ska hänga med till teknikbacken och checka efter skidor. Seriöst, är helt desperat efter ett par längdskidor! xD  man vill ju passsa på att åka innan snön går bort. Och sen vill man ha med sig upp till Norge i påsk :D


PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0