Thefucki'nCode




(Sämsta kvaliten till bild xO)
Den vita lampan som ni ser, köpte jag igår på second hand för 25 spänn. det är ju inga pengar alls!
Det var nämligen rea i hela butiken, 50 % på alllt. Så då var det ju bara att passa på =)
Jag hade ingen skrivbords lampa förrut, var tvungen att låna den stora golvlampan från vardagsrummet varje gång jag skulle plugga i mitt rum. Men inte nu längre. Nu har jag en fin liten en som duger gott och väl.

Jag var nyss till skolan, (övningskörde, hehhe) och kolla om jag mina papper till styrketräniingen var där eller inte, men jag kom inte in. För det var låst! trodde jag skulle komma in, eftersom sist jag var där på en helg funkade koden som jag slog in, men fan inte, dem verkar ha bytt kodjäveln! xO
Åhh, då vet jag inte hur jag ska göra. Får väl renskriva det i morn iaf då :/



Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0