Papa roach bräns snart upp där på spisen xO


Lyssnar på gröt och gör Papa roach. Nej det blev ju helt fel. "jag lyssnar på Papa Roach och GÖR gröt"
Ja, så ska meningen vara. Fan vad bra jag är.

Jag måste har varit jäkligt LOST innan träningen. Verkligen Lost. Det var nog mest för att maten blev ganska sen, vid halv fyra käkade vi (och fotbollsträningen börjar kvart över fyra.)
Men det tänkte inte jag på. Jag hade en helt annan tid i mitt medvetande. Jag hade totalt ställt in mig på att träningen skulle börja klockan 17.15, så jag satt med styrketränings uppgiften till 16.30, och sen kommer plötligt Frida in i köket och säger: " ska inte du på träningen eller?" Jag : " va??? !! men den har ju inte börjat än ju(?)"
Frida" Eh, jo den har börjat för en kvart sedan ? hahah"

Fifan alltså. Snacka om jag blev hysterisk. Hahah. Då var det bara att packa ihop grejerna på bordet och skynda sig att sätta på fotbollskläderna på i ett nafs och cykla i högsta hastighet till träningen. 
Morsan frågade om jag ville ha skjuss, men näähe det ville jag då knappast.
Det tar ju bara ännu mera tid. 
För mig tar det liksom 4 min att cykla upp till kantzowska. Men om mamma ska skjussa mig tar det en stund, för hon måste slurpa i sig en kopp kaffe innan (oftast, inte undra på att hon har högt blodtryck så mycket kaffe som hon häller i sig) klä på sig och sätta sig i bilen, bara det har tagit mig tio min.
Och sen blire snigelfart till träningen, och om man ska räkna hiop den tiden är vi nog uppe i 15 min ca.
Men om det var jag som hade övningskört te.x då hade det nog tagit 8 min, MAX :D

Oj, jag har visst glömt bort Papa roach på spisen, xO better GO. vi hörs!

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0