Kort promiss


Oj, vad kul att fler har hittar hit. Jag vet att det kanske inte är den snyggaste bloggen, men den kommer såsmåningom bli riktigt snygg hoppas jag på. Bara jag lär mig knepen med webbdesign.
Och jag får se om jag byter blogg helt och hållet, tror faktiskt att jag ska ta och göra det, på lovet då man har mer tid för sånt, så ska jag nog lyckas klämma in nån dag med mig och bloggen =)

Så var det med den saken.  Ska nog ta och sätta på mig regnkläderna(?), dra ut och få lite frisk luft.
Okey, regnkläder har jag då inte, men kläder som tål dåligt väder har jag däremot.
"det finns inget dåligt väder, bara dåligt kläder" säger man väl.
Efter promissen ska jag  duscha, käka och plugga vidare till ekonmi provet vi har på Fredag.
Undrar hur det blir med Lucian, den är ungefär samtidigt som vi har prov. Fan, jag som vill se den, Camillla är ju med och lussar!  Hoppas det blir någon ändring. Men provet tänker jag iaf. inte missa.
No way att jag ska ha det efter jullovet, det räcker med kompleteringen till matten!
xO

Åh, vad det lukat nybakat! mammas hälsobullar står och gräddar i ugn, och doften fastnar alltid i mitt rum.
Igentligen skulle hon baka mörkt vörtbröd, men vörtmixen som vi hade i skåpet hade torkat till en stel jäkla klump, så det baket får bli en annan dag. Kanske i helgen, då ska nog jag baka vörtbrödet.
Jag har faktiskt en dold passion. Baka goda bakverk! hahah :D

Ut är det som gäller nu. Vi hörs senare.




Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0