Hundvakt för någon timme


Frukost är fan så gött!
Utan frukost vet jag inte om jag skulle leva. Det är liksom den som gör att vi människor klarar oss flera timmar ut på dan, att vi orkar med det vi nu ska göra. Dagens livskraft.

Ni som inte käkar frukost, borde verkligen göra det till en nyttig vana.
Okeey, slutsnackat om frukost.

Snart, om någon timma kommer en liten hund hem till mig. (Hundvakt) Har glömt bort rasen, men den är en lagom liten söt hund. Men jäkligt envis och bortskämd. Vet inte om jag klarar av att ha med honom på en promenad.. ahaha
Sist jag gick med honom, det var typ i sommras, när det var så himla sköönt väder. Alltså, han var den mest envisaste hundkraken. Jag ville gå åt ett håll, den vägen som skulle leda oss hem. Medan han var bestämd och ville gå åt det andra hållet. Han verkligen hade fastnat på han stående plats, "goliat" (som han heter) började till och med morra och dra. Men jag orkade inte bråka med hunden, så jag stod kvar där en stund tills han hade lugnat ner sig. Och det tog ju en jäkligt stund..
10 minyter senare, gick vi hemmåt..

Idag får jag hoppas på att han är lite snällare och mindre själviskt. Men det ska bli kul ändå att gå med honom.
För jag tycker så mycket om att gå me hundar. Bästa promenad vännen, eller ? Ah, näst bästa då.

Ni får hadetbäst. Peaceout

 


Comment
Postat av: Sebbe

hej =) , jag vill ha med dig i min veckans blogg tävling om du vill delta =)

kramar!

2009-12-29 @ 13:52:08
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: Anonym

frukost är bästa målet på dagen ! instämmer :)

2009-12-29 @ 18:43:29
URL: http://karolinalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0