Förlust eller vinst?


hm.. Fick en tråkig överraskning när jag kolla ledningen på Glamour.se.
Igår kväll ledde jag med 32 % mot 26 %, precis innan jag lade mig.
Och nu har hennes procent stigt. I morse när jag sist kollade var det jag som ledde med över 8 %!
Och det stod ju röstning fram till den 1 December. Och det var det ju imorse. Då borde dem har avstängt röstningen.. Men noo, den är verkar fortfarande vara igång. Jäklans.. Vill verkligen vinna. inte så ofta man vinner något här i livet. höhöh
Isåfall borde det ha varit jag som har vunnit, eller? eller så är det så att tävlingen håller på till kvällens slut, och inte gårkvällen..  Dåligt.
Men det iallfall kul om man kommer tvåa. Men det är alltid surt att förlora :(

nu ska jag cykla till cicci och joina dem tills lektionen börjar.
Vi ses och hörs. Om vi inte hörs senare idg så är jag antagligen upptagen med min uppsats -.-





Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0