In I mellandagsVimmlet



Sitter o funderar på vad man ska göra. Tror jag bara ska sitta här och dega hela kvällen, kanske någon sväng ut hinner jag med. Ta en mugg cafe mocha. Känner att mitt huvud börjar dunka. Inte bra.
 Har varit inne i stan hela dagen med Cam och Frida och kollat runt lite på vad som fanns på rean.
Folk som fan. Full smockat med bilar, mer ut på dan. kommer väl vara det hela veckan.
Hittade en paljett (svart/blå/typ)
linne och ett par gråa (typ/jeanstyg) med dragkedjor vid ankeln. Dem är nice!
Hade inte värst mycket pengar, tyvärr. Men så är det dem här tiderna nu förtiden. No money in the bank. No.
Iaf för mig. Men ska nog dra och ta ut pengar, om det blir Stockholm före Nyår med Cicci Co. Det skulle vara grymt kul!
topshop, Monki, Weekday, Zara, Beyond Retro och gud vet vad.
Jag vill.
Det hänger på ikväll/imorgon. Då får jag reda på't. Och om det blir någon Maskerad fest på Torsdag. Vilket jag verkligen hoppas på! (=  somsagt, inget är säkert ännu. .

Fast hörrni!
Idag kommer ju Runway på tv. Först kl 18. 30 (jag vet, det har redan börjat) "models of the runway"
Sen kl 19.00 - Project runway.

Då blire Tv en stund också då. Bra med lite variation.
Pöss -=-. Later




Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0