Börjar känna mig säker


Hjälpte till pappa lite i köket nyss. Skalade  some carrots och potäter. Och maten blir ganska sen ändå. ungeäfr vid 4.
Tänkte faktiskt göra i ordning min mat själv idag. Typ ta rester sen igår. Pasta, wok och kyckling. Men jag känner mig taskig.Han lagar ju maten till oss alla och för att vi ska käka tsm, idag och som alla de andra middagarna.
Det kan bli ganska drygt. Man orkar liksom inte vänta på att maten ska bli klar..

nu kom vi till maten igen, tror jag har snackat om det förrut också. hahah, eh, skitsamma.
huvudsaken att maten blir klar idag och att vi får i oss det som behövs för att orkar timmarna framför oss.
...Men jag har ändå lust att gå till kylskåpet och rota bland det som finns och mixa i ordning mitt eget, så får dem käka "dem" tsm. och jag i min tysthet och läsa nån tidning som jag brukar jag göra vid frukosten.. Mycket skönare ^^

Har också hunnit övningsköra en aning. Frida körde till ICA och jag körde hemfrån Coop. Jag börjar känna mig ganska säker vid ratten nu. Det känns grymt bra!

 


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0