Blog Awards - 09 checking



Fan då. Jag som hade tänkt att kolla på Desperate Housewives anvsnitt 12 (säsong6), detsom var så jäkligt spännande det senaste jag såg! men så hittade jag inte de nyare avsnitten någonstans, där man kan kolla Free online stream.
Både jag och syrran sitter nu och checkar avsnitt som vi har missat, fast i varsina rum x) hon kommer in lite då o då för hjälp. "vilken sida kollar du på?" " vart klickar man för mer avsnitt?" " vilken streamer är det?" heheh. 
 
hmm. vad ska man då kolla på? Glee? har ju inte sätt något av Glees avsnitt, men dem hittar jag inte heller, och jag orkar inte ägna en massa tid på att leta upp en bunt med gratis serie hemsidor. Inte nu iallafall.
Så då får det bli något på Tv4 Play, har heller inte sätt Blog awards 09 som gick på tv. DEN får det bli!
Ska bli kul att kolla in lite bloggerskor/bloggare =) Vilka som vann, vet jag redan. Men kul att kolla ändå .
Det blir och kolla ikapp massvis med serier på lovet, då man inte har något att göra som sagt. .

Better go now. See yu Later alegatero


Comment
Postat av: Nattiz

Så snygga! :D

2009-12-22 @ 21:29:27
URL: http://www.ncfb.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0