Att göra på en Lördag


Oj ohj, det ligger typ kläder överallt i mitt rum. Fast inte på gölvet. Det mesta ligger i fåtöljen och stolen, och lite i sängen. Jag tror det blir att släpa fram damsugarn en sväng.
MUSE t-shirten på. Och MUSIC på. ROCK såklart.
Sen, kan jag sätta igång med plugget.
Satt faktiskt, innan idol och gjorde klar min Psykologi uppsats om ångest. Tänk! PÅ EN FREDAG!
Det är ju helt otroligt. Vem fan sätter sig en fredags kväll och pluggar? inte många. om man räknar bort frida och mig.  hahah.
Men vi var tvungna, kändes det som. Eller rättaresagt jag kände mig tvungen. Till nästa vecka har vi ungefär 8 grejer som ska vara klara, ink. 2 stora prov!
Så det var skönt att få en sak gjort.
Helvete. Hoppas veckan går över snart,  snabbt.

Det som står på att göra listan idag, lördag:

1. dra igenom rummet med damsugarn, - städa.

2. Börja skriva på styrketräningen.

3. Läsa igenom psykologi uppsatsen innan jag skickar den genom Urkund (!)

3. Läsa religion och Natur - Ekologi. (om jag orkar)

4. Gå ut och ta frisk luft.

5. Övningsköra med mama och tvillingen.

6. Göra önskelista (anntingen på datan eller för hand) och käka lussekatt med julmust!
Baka lussekatter, igen ? hoppas hoppas. Annars gör jag det själv om ingen vill va med och hjälpa till!


Later, So long.


Comment
Postat av: Natalia

Sugen på ny bloggdesign?

Då ska du kolla in min blogg! Just nu lottar jag ut en custom made design! För att vara med och tävla så ska du göra det som står i reglerna. Reglerna hittar du här:

http://smartish.blogg.se/2009/december/tavling.html



Jag säljer även bloggdesigner!



Titta in!

2009-12-12 @ 16:19:53
URL: http://smartish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0