2009 - 31 december, kl 13.30


Nu drar jag iväg till Ica för att köpa lite tills ikväll. Tror jag ta bilen, asså jag ska köra, mamma för sitta i sätet bredvid nu , som vanligt. haha.

Så jäkla kul att köra i snön.
Sen ska jag träna på cykeln, sista gången innan det nya året, förmodligen.
Sen äre inte långt kvar tills ikväll. måste hem till Cicci och va med och tagga inför natten s¨åklart.
Och min maskerad outfit får ni see när jag kommer hem!
Ni bör längta nu, efter atyt få se den . För den är cool. Men den har inte precis jätte maskerad anda.
Jag ska ju bara vara en Rocksnubbe. Men massvis med sbvart smink. Sotade ögon, svart nagellack, svarta kläder, nitar, handskar, high heels. .

SeeY

Comment
Postat av: jennyj

okej, älskar den:)

2010-01-01 @ 11:22:49
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0