Pink Is Purple


Var in till stan idag med Frida och Cicci, och jag köpte ganska mycket mot vad jag brukar göra. För en gångs skull hade jag pengar till sånt jag ville ha. Det är bara ett par enkla tygskor och jogging prylar som saknas och lite små grejer som jag nog ska inskaffa mig när April bidraget kommer :)
Tyckte liksom att det var dags att göra något åt min garderob, den behövde some påfyllning inför våren, fast den redan är överfull.
Det skulle verkligen sitta bra med en garderob, så varför säger jag att min garderob är överfull när det är en byro ? ahah


Äntligen har jag ett par nya jeans! dem är ljusblåa med en massa hål, sådär traschade. Sen köpte jag ett puderrosa/beige Linne/tunika med volanger på, ja jag vet inte riktigt vad den har för färg, men snygg är den. Ett Vit linne med guldnitar, en vit-tee med tryck sen blev det en macara som är rosa förpackad och en make-up remover till det.
Ändå fast jag inhandla ganska mycket så har jag en del pengar över. Fan vad härligt!
Syrran och jag köpte även ett present kort på 300 kr till pappsen som har fyllt år^^ Nu jävlar får han ta sig och köpa ett par walking skor så han slipper sin onda fot! hehe, vi tänkte att det är lika bra att ge honom en start så att han inte skjuter upp det hela tiden.
Igentligen var det meningen att jag skulle visa mina inköp, men SladdJäveln är fortfarande borta! gick nyss runt och leta som en tok i huset, men kan inte hitta den. Fan vad arg jag blir!

Nej, nu orkar jag inte tänka mer på den där sladdsaken, vidare till TV:EN och checka Robinsson med Camilla och Twin ^^
HaVe A GoOd EvEninG Ya alL



PEaCE





Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0