It's Freday


Hello!

De sista lektionerna i skolan idag var grymt sega. Men med min huvudvärk lyckades jag överleva dem ändå ^^
Vi tänkte nästan skita i engelskan och dra hem, men vi tänkte att det är ju bara en timme den här gången så vi stannar kvar iaf.
snacka om fint väder ute! Och imorgon ska det bli lika underbart, det är vad jag har hört. Vad passar inget bättre än en dag på stan då, va? :)
Efter att vi käkat, sade mamma att det fanns glass om vi ville ha. Vanilj och choklad. Och pappa sade att det fanns bär i frysen. Så vi tinade upp Hallon och björnbär.
Dagens mellanmål fick bli en skål med lite bananskivor, fiberhavregryn, hallon, björnbär och fil (bytte ut glassen mot fil). + en bit Morot. (som jag sedan kastade över gårdshäcken, var för sugen på det som låg i skålen). . . Testa!  As gott
Efter det drog syrran och jag upp i skogen och fotade, Tusse var även han med på trippen.
Jag hade tänkt att lägga upp några av bilderna nu, men jag har fortfarande inte hittat kamera sladden. Undrar var den har tagit vägen. Har fan letat precis överallt. Kanske någon som har gömt undan den, vem vet.

Snart ska vi umgås med Camilla, var ett tag sedan man var med dig. Så det ska bli skoj! <3
 men medan hon käkar drar vi ut en sväng till.

Först ska ni få se vad jag hittat förnågot.


Skit coola sneakers från Addidas och en svartvit jacka.







PEaCE



Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0