Inlines Premiär








Åh, fan vad härligt det var att få komma ut på vägarna och åka inlines igen,  är ju åratal sen. Frida och jag stack upp på vinden och tog ned dem, sen drog vi ut på en lång tur runt om i samhället. Efter ca 40 minutos var vi hemma och låren värkte som tusan, en riktig bra träniing för hela kroppen eftersom du tar ut svängarna med ben och armar, och så fort som vi åker kommer jag säkert ha träningsvärk imorgon. Great!
Men det var inte överallt det var sopat heller, mest dem långa cykelbanorna, och vissa av dem var bara halvt sopade, så dem lär ju ta en omgång till med den där jäklas maskinen. Cykelbanan som ligger intill vårt hus är fullt med grus fortfarande, men den lilla biten dem har lagt ny asvalt på är sopad och fin, varför kunde han då inte ta resten av cykelbanan på sammagång? ja det kan man undra..

Körde även ett träningspass på 40 min på rummet med en massa olika övningar för både mage, rygg, lår etc.
Om något år kommer jag lätt skaffa mig ett gym kort, som det bara är att gå dit när som helst. Det skulle vara skönt att kunna gå dit direkt efter skolan. .
Måste ju finslipa till min mage lite och få mer magmuskler som ska synas mer. (men inte för mkt) Hade  en ganska  vältränad mage i sommras, och nu när jag har gått från att väga 36,5 kilo till snart 45 KG, (Good work!) så har det lagt på sig runt magen lite också. Jag menar inte att jag är tjock, vill bara få mer "synligare" muskler.

Lackade nyss mina naglar med ett baslack, ska låta det  torka nu. Men är inte riktigt klar än, ska lägga på ett lack i någon färg imorgon, för om jag skulle göra det nu kommer jag vakna upp med "fina"naglar med avtryck på, och det vill man ju inte ha precis.



PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0