Tisdaag


Har inte haft några läxor alls idag eller igår, väldigt skönt kan jag säga, att för engångs skull slippa plugga och hinna med annat som är mer "roligare och betydelsefullare" kanske. Nu smenar jag inte att skolan inte betyder ngt, för det gör den ju. Men man ska bara inte plugga ihjäl sig och ha för höga krav p¨sig själv, skolan är faktiskt inte allt. Man har andra saker också i livet som man ska tänka på. aja, nog med det.

 Dagen har varit ganska soft ändå, hade ingen mattelektion så vi drog hem. Förresten, på håltimmen gick vi ned till samhället för att kolla om den nya frisörsalongen " kreativ" hade ngr klipptider kvar, för jag skulle verkligen behöva ett klipp i mitt hår, det är rejält slitet på topparna börjar bli, och långt. Ganska länge sen jag klippte mig , före jul någon gång, men jag vill bara toppa det, vill inte klippa så kort som frisören gjorde på mig sist. utan vill ha kvar mina längder, så 2-4 cm räcker för mig^^
iallafall, frsören hade full bokat, hon har haft extra pris på klippning sen hon öppnade, så det är väl klart att alla passar på att gå dit. Synd att man inte hade sätt affischen eller erbjudandet tidigare. Bara 150 spänn  tog hon.
Får väl klipa mig hos Lola igen då. Får se om jag blir mer nöjd this time*

Hade träning idag ute på Ekilden för inte så länge sedan, och jag testade mina nya skor, och dem har fungerat bra hittills.

Imorgon har jag en långsovmorgon, fan var härliiiigt! :D

PEaCE






Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0