The Big Apple (in SWE)


 Tog knappt några bilder, men en bild på dessa två plagg som var/ är grymt häftiga ville jag behålla på bild, var lite osäker
om jag skulle köpa det Trashiga linnet med en massa hål i och jackan.
Såg nog lite för trashig ut kanske ? haha
Fast jackan som jag har på mig på bilden är mycket större än den ser ut att vara, strl 38 var den, det fanns ingen mindre strl i
den H&M affären, tror jag. Så jag sket i det.
Inget blev med hem.
Ska in till Stan i helgen, så får se om jag hittar något snyggt då. Ska även köpa Present till Pappa som har fyllt år :)
-Fan, vill in till Stockholm igen snart!
Skulle vilja bo där för alla bra affärersskull, annars inte.


Grå-Bikerjacka och svart linne från H&M




I onsdags var vi in till Stockholm på klassresa, med två andra klasser också från samma skola i en Våningsbuss.
Så jäkla härligt att åka i en sån, men lite läskigt. Det var välidgt bekväma säten, tur det annars hade man nog inte klarat av 1 ½ h bussresa. Iallafall inte jag.
KL 7.00 skulle vi samlas. No Problem*
Det första vi gjorde när vi var framme, var att åka till Riksdagen, Of Course! det var lite kul det. Det roliga var ju vår Guide, han snackade roligt och var så fånigt dum. Seriöst. Han sade åt oss flera ggr åt helt onödiga saker som han inte äns behövde säga till om igentligen..

Efter riksdagen drog vi till bussen och fick Käk, riktigt bra käk för den delen! grillad kyckling med potatissallad, inte dumt det heller. Sen hade vi ca 2 h att gå i stan. Ingenting vafan. Men jag hittade ett par as Snygga ljusa-slitna baggy jeans på Zara som jag hade tänkt att köpa mig, men Frida sade att hon ville ha dem och lade till " du ska altid få som du vill " ( trust me, det får jag inte alls det) Då blev jag så jävla arg och sade att hon kunde köpa dem då.
Det var ju fan jag som hittade dem först och allt. Ibland vill man inte ha en tvilling. Men nu är allt left behind, jag bryr mig inte längre om den saken, nästa gång vi åker in dit hittar jag säkert ännu snyggare jeans, Maybe :D
Jag som håller på att växa ur alla mina jeans behöver ju ett par nya. Plus att det var åratal sedan jag köpte några jeans överhuvudtaget.

Well, Tomhänt kom man hem. Inte äns en Mascara köpte jag som jag hade tänkt att köpa mig..
Ångrar mig lite grann att jag inte inhandlade det där blårandiga coola linnet från Zara. Men sånt händer.
Jag blev så jävla desperat, "jag måste bara köpa mig något plagg" tänkte jag, de sista två timmarna gick vi i stan igen, det slutade med att jag gick runt själv i Stkhlm och letade i högsta hugg efter ett par jeans, skinnjacka i MC-stuk eller tygskor.
De andra var någon annanstans, och eftersom dem var så sega och jag ville hitta mig något någon gång så drog jag iväg på egen hand, I Stockholm! Kanske lite farligt, men jag brydde mig inte för det finns ju så många där som ser om något händer. 
Men tillslut gav jag upp, vi hade ingen lång tid på oss heller. Men i sista minuten hittade jag den H&M butiken som hade värsta snygga kläderna, och där fanns säkert den toppen och jackan jag ville ha. Mobilen ringde och det var tyvärr dags att möta dem andra utanför en galleria. Och tänkt, jag hittade ut! ^^







PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0