Spinning Round And Round



Då flyger vi upp till Norge.
Okej, så snabbt kommer det inte att gå. (åker bil)
Vi är säkert framme vid 16.00 tiden om man räknar med att vi stannar ngr gånger.





Det blev ingen jogging för min del ikväll, jag cyklade istället och körde lite övningar efteråt.
idag klarade jag av att cykla 1 mil (eller som jag cyklade 10.20 KM) på 20 min, men jag cyklade allt som allt 11,5 km,  det var visst 12,11 km på 24 min. Fan vad härligt, när man tränar så känns det som att man lever, så jäkla skönt! ^^
Hade lovat att  träffa Camilla en sista gång innan vi åker upp, så vi var ute på en promenad med henne alldeles nyss, kommer inte att se henne på 1 och en halv vecka! shiet :/  Du får ha det så himla bra i Paris! :D <3

Nu ska det bli skönt att lägga sig i sin säng och sova. Ska upp kl 6.00 så jag borde kila nu! 
Fan, vi glömde att köpa med oss Sofis Mode idag, om det inte säljs imorgon så får det Bli  Expressen med Fredag eller någon tidning.
Chao!


PEaCE


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0