Broken glass



Så då var tvätten ner plockad och snart ska en ny tvätt hängas upp på linorna i bastun.

Outlet affären med möbler var visst stängd idag, har öppet från ons-sön, så vi får dra dit ngn annan dag ist.
Det skulle vara perfekt om man hittade en vit garderob med skjutdörrar till ett rimligt pris där, då ska jag lätt köpa den!
För en garderob skulle verkligen behövas i mitt rum, det är liksom det som fattas + lite små saker som snygga oljetavlor och ngn cool vägg lampa.
 I sommras såg jag en skit snygg buddha lampa som var gjort av  mörkt krossat glass, ångrar mig nästan att jag inte köpte den. Det var till och med några hundralappar billigare än vad den kostade förrut. Hoppas målarbutiken har kvar något liknande nästa gång jag går in dit.

Klockan är 10 över 10 och Project runway har fan redan börjat, shit vad minutrarna går snabbt när man sitter här!  Dags att kila iväg till TV, sen hänga upp kläderna och hoppa i säng.


PEaCE


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0